ska iväg och träna, först food:

tänkte sticka iväg och gymma om ca en timme. först ska jag ner och äta kycklingsallad, mums!

Just nu blir det mest en massa cambilder på datorn och det är ju inte lika kul som digitalbilder. men lovar att det ska bli ändring på det. just nu har jag ikke tid med det och sen måste jag fixa en del program på datorn först så den inte lägger av totalt. så vågar inte ladda upp för många bilder. Men såfort jag är färdig med det så kommer det en hel del kan jag lova. Så det blir väl om ca en månad kan jag tro, återstår och se.

Så nu får ni nöja er med en tråkig cambild, inte ens det får spel på ljuset.
Här får ni en gammal en på brillorna igen.


Men ska pysa nu ner och äta nu!

HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0