sitter på mitt rum och drömmer mig bort..


är så sjukt trött och lite krasslig idag. så nu tänker jag sätta på OC och krypa ner i sängen och försöka bli frisk och utvilad. Idag blir en riktigt lugn dag känner jag.

Imorgon ska jag va med eddie och vi ska gymma. Buffy ska också hänga med I belive :) Annars så ska vi väl umgås vilket vi inte gjort på flera veckor nu jag och eddie. Har bara träffats snabbisar, men imorgon hoppas jag att det blir mer :(

Planer än sålänge:
[ ] - Gym 3ggr
[ ] - Bio: Alice i underlandet
[ ] - Doktorn (problem med magen så ska undersökas)
[ ] - Utgång med töserna på lördag! *fett najs*
[ ] - Powerwalk 5 ggr

så ser det ut än sålänge med det kommer mera. Men nu ska jag lägga mig och mysa.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0