Min väg till det hälsosamma livet startar nu!

Jag kommer väga mig en gång i veckan oc lägga upp det i bloggen. Varför? För jag vill bevisa att man kan gå ner utan att gå på någon jävla korkad diet. Tänker bevisa detta för mig själv så jag slipper alla tankar på mat/ kropp etc så man kan börja leva normalt. Bara man äter tillräckligt med protein, kolhydrater, vitaminer och mineraler så går det. Sen är jag emot snabbfood, visst det är sjukt gott ibland men inte alltid. Så MC/BK/ MAX etc är helt uteslutna. Vill jag ha mig något onyttigt ställer jag mig och gör det själv. Sen får man snåla lite med godis och kakor men tänker absolut inte utesluta det.

Så vi får vä se hur det går. Är inte ute efter att gå ner i vikt även om jag kanske kommer göra det. Vill bara att min kropp ska orka med allt och må bra och det är det som är mitt mål. Så det är inte vikten jag bara ska skriv upp utan alla värden. Vikten skiter jag i, men fettprocenten ska bort för det är det som får min kropp att bli hängig och all ångest att bubbla över.

SÅ NU GÄLLER DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0