.


Mina värden:

Vikt: 62,4 kg
Fett: 33,7%
Vatten: 47%
Muskler: 39,3 kg
Ålder: 32 år

Normal värden:

Vikt: 57-71kg
Fett: 21-33%
Vatten: 45-60%
Muskler: ----
Ålder: Mindre än 21

Resultera:
Skrev som sagt innan att jag inte är ute efter att gå ner i vikt, det är lagom där jag ligger. Men min fettprocent är för hög, borde ligga mellan 21-33 och har 33,7. Vill inte ligga på gränsen utan vill helst komma ner runt 26 tycker jag är bra. Sen vattengränsen ligger på 45 och jag har 47, så vill nog komma upp mycket högre där, runt 55. Sen min ålder är ju snart 21 och vill ju inte det ska stå 32 som det gör nu. Så där skulle jag vilja få ner den till minst 21 iaf.

(För er som undrar så har vi en speciell våg som man kan mäta värdena med och den fungerar för er som ej tror på sånt. Har använt den i flera år och den mäter bra på alla än sålänge.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0