.




Frukost
- 1 stor skål med hallonyoghurt och värmda hallon.
- 2 grova mackor med salladsblad, skinka och gurka.
- 1 glas apelsinjuice.

Mellanmål
- Proteindrink
- 1 äpple

Middag
- 1 burk fiskbullar
- ½ keso
- 3 piggelin glassar
- 3 bitar hallonpaj med vaniljsås

Kvällsmål
- Proteindrink

Dagens resultat:
Har väl inte gått direkt som jag ville med middagen. Inte riktgt meningen att man ska kränga massa glas och hallonpaj. Så är sjuk besviken att jag inte klara hålla mig från det reda första dagen. Men det är en ny dag imorgon och då ska det bli bättre.

Nu ska jag ut och gå en timme och bränna bort hallonpajen och glassarna. För sålänge man bränner det man får i sig så lägger mig inte på sig möget.

Sen ska jag rensa ut hela vårat skafferi så jag inte faller för fler frestelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0