Då var det dags med förändring..

Imorgon så ska det sakta men säkert bli förändringar med bloggen. Nu ska jag bruka allvar och skriva om "MY LIFE"! Imorgon börjar mitt nya liv har jag bestämt. ar varit sjuk nu fram och tillbaka och känner verkligen för en ny start nu och är taggad till tusen.

Så nu ska ni få bilder, tränings och matdagbok, händelser, testa på saker, skvaller och så mycket mer. Från och med imorgon så ska det bli ändring på hela mitt liv, det är dags att vakna nu känner jag och bruka allvar. Så idag ska jag bara njuta av det onda och äta HALLONPAJ!!! Sen har jag redan hunnit äta en halv violglas, 2 dubbeldaim, 2 nybakade bullar, FALUKORV OCH STUVADE MAKRONER! etc etc...

Så imorgon ska det börja hända grejer och ni ska följa med genom sanningarna i mitt liv. Så om ni är intresserade vill säga läs och njut!

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0