Tja good fölks!

Gick upp vid 9 och gick ut och powerwalkade, väldigt najs! Gjorde en dålig sak igår, sträckte naken??? Så nu kan jag knappt vrida på mitt huvud och det ser helt sjukt ut. Men är man en klump så är man? JUPP. Idag blir det också en lugn dag.

Ska iväg till mat "klubben" senare ikväll. Får väl se om det har hänt någonting och min kropp böjar gå mo ett bra resultat. Det får ni antingen höra om ikväll eller imorgon bitti. Så det är väl vad som händer idag.

Imorgon ska jag på massage hos my friend linda, ska bli riktigt najs! Har sett fram emot det nu i månader, pecis vad jag behöver. Blir även en ansiktsbehandling. Som också behövs för tillfället. Förra veckan blev det ju en hel del choklad för mycket. Så nu sitter man här med finnar som jag avskyr! Men dem är väl borta tills nästa vecka. 

HUUUUG 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0