My new life by lewin.

Så nu på tolv veckor ska jag nå min målvikt, må bra, bygga upp självförtroendet och bli den energiprick jag tidigare alltid var.

Ska skaffa mig ett jobb jag trivs med.

Sen finns det lite andra saker som jag ser framemot men det får ni inte reda på förräns senare ;)

TODAY
Inget jobbande idag, sov ända till klockan elva. Har verkligen kännt att jag behöver en hel dags avkoppling och det är precis vad jag ger mig själv nu. Så idag blir det en lugn dag. Tänkte dammsuga på mitt rum och städa lite. Sen gå en runda med hundarna och sen även en runda med mina stavar. Laga en god och nyttig maträtt till mig och mamma. Ringa min edvin och snacka om dagens händelser vilket för mig inte varit speciellt mycket. Men nu ska jag se gårdagens avsnitt av idol eller blir nog några inlägg till först.

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0