Mitt senaste inlägg is gone!?

Mitt senaste inlägg blev tydligen inte publicerat så får väl skriva en gång till. Jag skrev att jag drog till edvin och skulle vara där och se när jag väl kommer hem. Tror jag var där i 2 timmar innan jag kände att nu vill jag hem. Mår så dåligt och har ingen aning alls om vad det är som spökar. Har ont i huvudeet, inte jätte ont men känner en spänning där inne. Sen har jag mer ont i magen och smärtan är jämn hela tiden och skit jobbig.

Så jag var tvungen att sticka hem. Har precis ätit med hade inte alls någon aptit, men man måste ju ha i sig näring så då har man inget val, ÄT! Nu sitter jag här och det känns som att febern börjar smyga sig fram igen. Ska gå upp och kolla en film. Sen ska jag och mamma också kolla film senare och se "piano man" tror jag den heter. En hemsk film som mamma måste se, så det blir väl det. Sen ska mamma även testa spikmattan vilket hon aldrig tidigare har gjort. Mamma är skit känslig så tror inte detta kommer gå speciellt bra.

Men blir inget mer bloggande för mig idag känner jag tyvärr. Är så sjukt trött i huvudet och känner att jag bara behöver ta det lugnt. Ska dra mig till sjukan på måndag och kolla vad problemet är och om jag inte får hjälp denna gången så kommer jag ställa till en sen. Kommer inte lämna sjukhuset förrän jag fått svar på tal. Vill inte ha det efter det blivit värre, bättre om man hinner stoppa skiten.

Men kommer in imorgon, så hörs vi då! Ha det bääst, HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0