It's going down down down...

Haft en riktigt dålig kväll! Stigande feber, ont i huvudet, illamående och det är precis dem biverkningarna till "hjärnhinneinflamation" som det står i tidningen att man ska söka hjälp direkt för om man känner av dessa biverkningar. Så för att va på den säkra sidan pös jag till sjukhuset och där fick man svaret:

- är du så stel i nacken att du inte kan röra huvudet?
- nej?
- då är det inte hjärninflamation.
- okej.
- en sjuksköterska får undersöka mig.

Sen går jag ut i väntrummet. Men hon sa ju klart och tydligt att jag inte hade sjukdomen så jag pös hem. Sen varför jag har feber, ont i huvudet och illamående får jag väl skita i. Men är så jävla förbannad på sjukvården och deras extremt dåliga jävla skit. Man ska fan vara döende innan man får hjälp.

Seriöst ge mig en flygbiljett till bahamas så man kan fly från detta jävla land!

HATAR SVERIGE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0