Godmorgon

Gick upp tidigt imorse för ville inte missa kissie i vakna med th voice. Förstår inte hur man orkar spela någon annan och bli hatad som hon gör. Hade aldrig klarat av det, hade aldrig vågat gå ut haha. Men hon är starkare så vi är ju alla olika.

Vad händer annars idag? Känner mig krasslig som fan =/ febern har lagt sig men känns som den är påväg upp nu igen... Så tänkte gå ner och ta en alvedon och sen vila lite till så jag kan må lite bättre förhoppningsvis.


Sen ska jag ligga på spikmattan vilket jag aldrig vågade igår för jag hadefeber. Min kropp kokar när jag ligger där så var inte värt att testa. (koka menar jag då inte svettas utan att jag steks inifrån.

Annars ikväll ska jag hem till Josefin och fira hennes födelsedag. Ska äta mat några tjejer och ha det trevligt. Sen blir det utgång, fast får se om jag orkar det med tanke på att jag inte mår direkt bra alls =/

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0