Godmorgon.

Var hemma hos Josefin och firade hennes födelsedag. Det var mycket nice. Jag och Josse har hittat en ny låt och den dansade vi nog till 20 gånger hemma hos henne om och om igen. Här kommer den:

Början är bääst, den höde vi typ 20 gånger. Själv fann jag denna låten för ca. 2veckor sedan när min syrras killkompis satte på den. Kanske den nya svennebanan? yeyeye.

Efter vi varit hos Josse så stack vi till breeze, VILKET SKIT STÄLLE. Men bryr mig inte, har verkligen tröttnat på att gå ut. Det finns fan inget bra ställe när slagthuset lagt ner, jävla mööög! Åker hellre till spanien en VECKA bara och festar sen är jag nöjd ett år <333

Men det var iaf kul att träffa min räääka, GRATTIS <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0