Banta?

Något jag redan tagit upp 500 gånger. Jag vill inte banta och se ut som en vandrande pinne. Jag vill må bra och trivas med mig själv. Så ni kommer följa mig på bloggen mot ett mer hälsosamt liv. Jag kan inte säga att jag aldrig har bantat det är typ det ända jag gjort de senaste 6åren. Men nu har jag ett nytt mål, att trivas med mig själv. Det gör jag inte när valkarna hänger ut och mina lår får sår på insidan när jag går långt. Nu ska jag ner till en hälsosam vikt och ha ett BMI mellan 20-22.

Jag har börjat en kurs för ett hälsosammare liv på mammas andra jobb. Där man några stycken stötar varandra, äter så mycket man måste få i sig så kroppen orkar och mår bra. Äter nyttigt och dricker mycket vatten. Så när vi är klara ska jag nå mina mål!

Mina mått har mamma men skriver dem en annan dag:

Min vikt är: 67
Fettprocent: 29,7

Får se nästa onsdagkväll vad jag ligger på.

Ätit som en gris:
De senaste veckorna har jag ätit allt man inte ska äta.

Förra veckans intag:
Nuddlar med friterad kyckling, Fiskburgare meny + en extra pommes på MC, en stor milkshake, en gyrostallrik, en kebabtallrik, en hawaiipizza, 1500 gram marabou choklad (helt sinnes), 5 daimglassar, 14 vaniljhjärtan, 2 sockerbullar, en påse popcorn etc.

Är det konstigt att man haft sura uppstötningar? NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0