Viktnedgång?

Jo just nu är mitt mål som det varit nu i flera månader att gå ner 8kg, fast just nu går det varken upp eller ner, I'm stuck! Så nu ligger min vikt på 66 och jag vill iaf komma under 60 men det går ikke framåt.. men man får ha tålamod. Precis det jag är SÄMST på, wiehooo!

Men får väl ta tag i det någongång soon. Just nu kämpar jag emot, än sålänge har jag lyckats hålla mig hemma. fast ni kan ju ringa om en timme, då står jag förmodligen i kassan på ICA med massa cakes and candy (Y) great!

Nej man får väl sätta upp något mål, ett kilo i veckan från och med nu. Så får vi se hur det går. Så måndag nästa vecka 65 alltså, önska mig lycka till! Lär behöva det...

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0