Torsdag..?

Kunde inte somna igår så fick sova länge idag. Ska ner till ungdomsmottagningen senare på ett info möte om P-piller, fast jag redan vet allt. Men ska tvunget behöva gå dit. Sen ska jag pysa in till stan och shoppa åt min stiliga prins, eller hjälpa han som får betala sitt grejs. Förhoppningsvis så är han så snäll att han låter mig iaf gå inom gina "inte för där finns något". Sen måste jag köpa smink, vill ju inte se ut som en sula denna helgen, men som det ser ut nu blir det nog det ändå.

Sen imorgon ska jag kanske jobba, vet inte än. Får reda på det senare idag, så vi får väl se. Ska jag jobba så blir det tidigt och om inte så blir det ytterligare en slappe-dag. Känner stress inför imorgon (om det nu blir jobb). Ska jobba till fem, är hemma halv sex. Sen kommer alla hit klockan sex, jag får pani.i.i.i.i.i.i.i.i.k ? Men det löser väl sig nock.

Men nu känner jag att jag har muchoo to do så får dra mig härifrån nu så man hinner med allt.

Men vi höres senare, HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0