P-piller?

Måste ju  berätta om mitt lilla möte på ungdomsmottragningen. Där satt jag 20år medans dem andra var typ 15 och lärde mig att trä på en kondom. Sen fick jag informatiion om alla dess lika medel för att slippa bli gravid. Men jag är fortfarande osäker på dessa piller. För mig är det en risk. Jag vill inte utsätta min kropp för något ohälksosamt.

Mina nakdelar:
- svårare att bli gravid?
- inte normalt att inte producera ägg?
- sockersuget stiger?
- en tablett om dagen (tvång för det ska fungera)?
- Oregelbunden mens?

Nej säger jag, barnet får komma om det så vill. Men har inte gjort det på alla dessa år och jag är försiktig. Men jag tror på ödet och det kommer när det kommer!

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0