Nu har hela helgen gått och jag är ledig!

Hur går det ihopa? Jo jag har ju jobbat hela helgen fre-sön. Så nu blir det mån-tors ledigt, wiehoo! Sjukt skönt att jobba helg ändå, man har ju inget bättre för sig. Men nu ska snart mamma ha datorn så detta blir ett snabbt inlägg. Kommer in imorgon och då blir det nog mer skriverier.

Som sagt har jag jobbat i kassan på ett lager nu hela helgen och jag storm trivs. Alla är super trevliga, bra betalt och detta är ett jobb för mig. Varför det?

- du träffar massa trevliga personer (o,00004) är inte så trevliga.
- du behöver bara sitta på en stol och ta betalat (energifyllda jag springer hellre runt, så är det ingen som ska betala så är jag ute och hjälper till att sätta saker rätt och annat annat lättjobb).
- Man får bra betalt utan en massa slit.
etc...

Ser ut som jag ska jobba där iaf ett halv år, så jag är nöjd! Så lägenhet here I come??? maybe. Just nu låter två veckor till gran canaria mer frästande (A).

Nu ska mamma jobba så nu får jag inte sitta kvar här längre. Men vi synes imorogn!

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0