Nu är snart måndagen över...

Har kollat one tree hill och bara tagit det lugnt, sjukt najs! Hörde att min mobil ringde nyss från ovanvåningen så får väl gå upp och se vem som vill nå mig.

Jag är så jävla sötsugen så det är sjukt, just nu vill jag bara åka ner till byn och handla typ 10 vaniljhjärtan, choklad, negerbullar, daimglas, muffins, ballerina, chokladkakor, finskorpor, pizza, kebab, kanelbullar, chips, pannkakor oohhhhhhhhhh blir galen.

Värst är ändå nu när det börjar bli dags för "julen" och alla jävla lussebullar kommer ut, FARLIGT! Eller ifs så är all tid om året farlig, tror jag måste flytta ut på en öde ö fakitkst och leva på kokosnötter och råa musslor, damn my future!

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0