Magont? :(

Jag har haft problem med detta nu i flera månader. Får ont i magen och det känns som den snart håller på att explodera. Det hade varit mycket bättre om man kunnat fisa ut all skit. Men nu sitter det precis mellan brösten, gaaaah!

Tror det är gluten mög skit allergi. Måste verkligen boka till hos doktorn nu i dagarna så jag slipper smärtan, tänk så mkt mer positiv man varit om man slapp ha ont och gnälla hela dagarna. Usch nää vad jag ska klaga hela daganra. Men bättre jag skriver av mig än bära på möget, skönt! Nu ska jag gå upp och kolla ex antal avsnitt av one tree hill, sen ska jag sova. Om jag nu kommer kunna sova, drukit 0,5 l teee och ätit chopklad. Men jag hoppas jag lyckas till slut, har blivit bättre på senare tid.

Imorgon ska jag även ta tag i det med kirupraktorn, måste boka en tid. Kosta vad det vill, men måste få bort ryggsmärtan och nacksmärtan. Men nog om det.

Imorgon ska ta det lugnt, vilket jag måste göra ibland. STRESS STRESS STRESS är det som vanligtviss fyller min vardag, känner även av det nu när jag skriver, fy mig!

Annars ska jag va med Eddie och hjälpa han hitta kläder. Fast vet inte hur jag ska hinna allt, för kom nyss på att jag ska vara på ungdomsmottagningen klockan halv 4 och har ingen aning om hur långt det skitet ska ta.... Men hope det går snabbt. Sen en hel dag med bara killkläder, buhu =/ fast ifs blir det billigare när det bara skla kollas till honom.

På kvällen kommer Pernilla hit och ser Mammas pojkar med mig, vet inte om eddie är så intresserad men då får väl han hitta på något annat.

Men nu ska jag pysa, seee you toomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0