Kan man bli beroende av...

att bada? För annars är jag outsider tydligen. Jag vill bada varje dag, älskar det. Jag sätter på högsta värmen vilket jag ibland frågar mig själv om det är hälsosamt. Men det är skönt när det bränner i kroppen och det känns som allt skit åker ut från kroppen. Fast jag kanske ger mig själv brännskador, who knows?

Nu ska jag alldeles strax in och bada, wiehoo! Ska bannemej ligga där en hel timme och bara ta det lugnt.

Men nu ska jag först ringa pernilla och se om det blir någon stan, om inte ska jag vänta tills senare med mitt efterlängtade bad <3

Något i den här stilen ska jag köra med när jag ska skaffa mitt eget badkar, skiter i hur resten av huset ser ut, bara jag får ett stort mysigt badkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0