Jag är en nattuggla..

Blev en del inlägg för mycket igår såg jag, men det är sånt man får ta. Idag har det inte blivit mycket alls kan bero på att jag haft fullt upp. Först vaknade jag inte förräns 12 och det var precis då jag skulle hämtat pernilla. Så jag fick skynda mig och sen körde vi till ikea. Vi kollade runt, sjukt mycket folk ! :/

Hittade iaf några fynd:

- röda påslakan.
- vitt stort lakan.
- röd musmatta.
- skohorn till mamma.
- tre st fotoramar i trä (som man kan måla själv hur man vill)
- en ramhållare.

Det var nog allt.

Nya RÖDA påslakan, najs najs ;) fint nu till julen. Sen har jag ju ett speciellt typ "tema" i mitt rum: rött/vitt/beige och trä.

Men sen när vi väl kom utanför kassorna fick jag syn på "godis" hörnan, craaap!

Så blev ytterligare:

- 2 påsar chips.
- 3 choklad.
- 1pak negerbullar.
- 1 pak dammsugare.
- 1 pak mintchoklad.
- 3 pak alhgrensbilar.
och till sist (en nyttig grej) 2 lådor räkor.

Hann inte komma hem förräns negerbullarna var slut (6st), 1 dammsugare, 1 choklad, 1 chipspåsa GREAT! Hatar IKEA :(:(

Pernilla köpte en kyving när vi var där och tömde hela senapen HAHAHHA, fy vad jag skrattade. Det blev ingen "korv med senap" utan " senap med korv" haha. Så nekade jag kyvingen för jag försöker vara nyttig. Men inte för det är speciellt onyttigt direkt :/ Men skulle ätit dem förbaskade korvarna så hade jag inte krängt allt skit när jag kommit hem, FY MIG!

Inte nog med det... nu är jag så himla sugen på korv :(:( Så nu har jag bestämt mig för att besöka IKEA på fredag och handla massor med kyving!

HUG på er kyvingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0