Hittat ett nytt jobb!

Jag behöver pengar och ett jobb för att:

- spara till en bra lägenhet i malmö/limhamn/ön?
- mina päron ska slippa betala massa grönsaker/fisk och mjölk åt mig.
- vill bli självständig och ta hand om mig själv.
- köpa mer kläder.
- slippa oroa mig för pengarna inte ska räcka.

gaaahhh som jag längtar. Köpt lägenhet och ska inreda den precis som jag vill, slippa bo i ett stökigt hus, visa precis vem jag är, inreda, <333

Ska stå i kassan , yeees! Äntligen slipper jag packa massa skit lådor och slita som ett djur. Men får se hur länge detta varar, vad som helst kan hända. Ska di nu i veckan och lära mig allt, sen ska jag jobba hela helgen denna och nästa vecka. Sen efter det 5 dagar i veckan :):) najs!

Det ända som är lite "problem" är att tiderna är från 10-20 fun =/ hela dagen gone. Men det struntar jag i! Jag har iaf turen att vara md och bestämma vilka tider som passar mig bäst så jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0