Ett tipps jag fick av mammas kompis...

om man till exempel älskar kyving eller om man nu älskar vaniljhjärtan som jag. Så ska man äta det en hel dag, låter knepigt. Du får alltså äta ett vaniljhjärta i timmen, bara ett och en gång i timmen hela dagen. Sen efter iaf några dagar så borde man vara rätt trött på det. Så då kan man börja äta "nyttigare mat".

Har aldrig testat detta själv och jag vågar inte heller... Känner att jag inte vågar, kan bero på mitt sockerberoende. Liksom äter jag så kommer jag få sockerabstinens dagen efter :O

Liksom bara nu när jag megat i massa skit mat en hel dag så får jag skakningar dagen efter, socker begär... Min kropp darrar och min puls stiger. Varje gång lovar jag mig själv att inte låta min kropp behandlas på detta sätt. Men ändå sitter jag i samma situation några dagar senare, skulle behövt en som satte mig på plats!

Hjälper inte att ta mig till bageriet där jag ser bagarna stå och trampa på kakorna, tyvärr. Såg en massa hemska bilder på rökare och lovade mig själv aldrig röka mer, men en vecka senare satt man med pinnen i mun igen.

Så blir nog en gurka i timmen och så får man hoppas på att matsäcken vill krympa och att mitt sug försvinner.

Men nu ska jag in och läga mig brevid min prins, HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0