En slags fobi?

För någon dag sedan köpte jag ett par skit snygga skor. Jag har tänkt köpa dem innan men då var priset betydligt mer, så nu var det rea och såklart man slår till! Men problemet var det att dem inte hade något nytt par kvar, så jag fick alltså ta den skon som alla prövat i affären.

Så kommer jag hem och testar skorna och då är den "prövade" såklart lite större och inte lika fast som den nya. Sånt här går jag sedan och tänker på exakt hela tiden och får spel. Sen att precis alla prövat den, så idag åkte jag till stan och HOPPADES på att finna ett nytt par i en annan butik.

Tackar gör jag mobilia, där jag fann dem! <3 Så nu har jag ett helt nytt par och jag är nöjd! GREAT (Y)

Såhär ser skorna ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0