<'3



saknar dig varje dag Patrik, hade jag fått en ända önskan så hade det varit att få dig tillbaka. Fortfarande drömmer jag om att jag någongång kommer få träffa dig igen, men dagarna går, men jag vill aldrig sluta tro att det inte kommer bli så.. För det är allt jag begär av mitt liv, att få träffa dig igen. Krama om dig och berätta för dig hur mycket jag älskar dig. Hur mycket jag tänker på dig dag in och dag ut. Hur rädd jag är att glömma alla minnen, att bilden av dig och din röst i mitt huvud kommer försvinna. Jag har bilder på dig men det är inte samma sak...

Jag vill komma ihåg den stolta minnen du hade när du kramade om mig och Jenny. Dina ögon när du berättade hur mycket vi betyder för dig och hur mycket du älskar oss.

Det som gör mest ont av allt när jag läser dina brev är där du skrivit. Om det är något, vad som helst så är det bara att ringa mig. Det gör ont i mig att veta att det kvittar vilket nr jag än ringer så kommer jag aldrig nå dig när jag behöver det...

Men du ska veta att jag tänker på dig varje dag Patrik, kommer aldrig glömma dig. Du var det bästa man kunnat önska sig. Hade jag haft dig hade jag inte behövt något annat i denna världen, du gav mig mod, stöd och trygghet. Allt det som jag slapp bygga upp själv när du levde, nu vet jag inte ens vem jag är längre. Vad jag vill göra i livet och hur jag ska klara det.

Du var allt och är fortfarande!

Jag älskar dig Patrik, världens bästa storebror, vän, människa och ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0