David Guetta @ fredag!

På fredag ska jag till slagthuset med alla girls and boys! Ska bli sjukt najs och längtar redan. Det blir såklart förfest och den äger rum här hemma. Biljetterna är fixade och allt är klart för fredag.

Det ända som är kvar är outfiten, hmm vad ska jag välja?

Förslag nr 1:

Förslag nr 2:

Dem grå legginsen är på en kille, men det fanns inga på googel i tjejmodel så wef!

Efter att ha bläddrat igenom 48 sidor med bara leggins, blev jag rätt sugen på guld eller silver :O Fast jag vet en person som inte hade gillat det, my pojkvän haha. Men vi får väl se ;)


Förslag nr 3:

(fast klänningen är utan band och har svarta paljetter på brösten)

Har fler förslag men tar ju evigheter om man ska söka på google, så detta får räcka.

Så får väl se vad vänner, familj och killen säger.

Är typ aldrg ute och fixar mig nästan aldrig så när man nu väl ska ut så ska jag lägga extra tid, YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0