David guetta en FLOPP?



Yes it was. Det var på tok för mkt folk och alla var typ galna. Dagen började med en 20m lång kö och tänk ungefär 3000 människor mellan en husvägg och ett halvstående gallerstängsel. Sen kan ni även tänka er 2900 människor som trycker framåt och 100 som försöker rädda sig från det låga staketet och trycker bakåt? då hajar ni grejen. Jag lyckades slingra mig så långt fram så möjligt för det kändes som jag skulle sprängas. Man kunde inte röra sina armar, folk slogs och rökte i denna trängsel. Men till slut lyckades jag komma in men utan alla mina vänner. Men det kom in så småningom, TUR! Sen när david väl skulle spela hade han gjort om alla låtar och allt var bara em massa remixer, SKIT KASST! Det gick inte gå 8in och dansa för alla var dränkta i svett. Vi prövade en gång, men kom ut och var dyng sur från allas svett, MUMMA? usch!

Tur man har sinna vänner och med dem har man alltid skoj! Annars var detta ett fiasko rent ut sagt, så för mig just nu är slagthuset på sista plats!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0