Blir så trött..

skulle blogga igår men det fungerade inte att komma in på bloggen, den laddade i slooomotion och sen när den laddat klart då stod det typ error, SUPER! noot.

Hade väl inget viktigt att skriva om¨, så det gjorde inget.

Dagarna går så extremt söligt så jag håller på att bli knäpp... kan det inte bli fredag snart? Nej först ska hela dagen idag gå, drygt! Sen en hel torsdag... Fast fredagen kommer gå sjukt snabbt. Min första riktiga dag på jobbet, då jag ska stå i kassan. Träffade alla igår på jobbet och jag trivs, super snälla!

Fast blev ju inte lika glad när dem stod och berättade hur jag skulle göra ifall det kom in någon som skulle ha pengarna från kassan, WIIIE :S:S PANIK? Fast får hoppas det inte gör det, fast förvånnar mig inte. Händer så mycket skit i dagens samhälle så man slutar förvånnas.

Tråkigt nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0