Sådär ja..

Det var ett bra tag sedan och har väl inte direkt så mycket att skriva om.

Några saker som händer nuförtiden:

- Jobbar varje dag och det går bra.
- Rygginflammation, så det gör rätt ont då och då (går till kirupraktor).
- Tänker inte ta sprutan mot svininfluensan, varför? Maybe I die?
- Min hjärna är på någon öde ö utanför australien och ingen aning när det vill komma hem.
- Min vikt är på väg bort och har ca, 6kg kvar sen är jag DONE, äntligen?
- Blir snart en isbit för har inget element i mitt rum, varför? Mina föräldrar får inte tummen ur röven och fixar det. Dem blir väl lättade om jag väl fastnar här så kan dem spara in pengar och använda dem till annat.
- Mitt hår har äntligen bestämt sig för att växa och nu är det ca, 2dm kvar till mitt mål.
- Bowlade i helgen och klämde min finger 4gånger så nu är min pekfinger lika tjock som min stortå.
- Kan inte sluta bada.. mitt nya beroende vill ej släppa. Kanske beror på graderna i mitt rum, hellre ett bad med 50grader varmvatten än tillbringa tid med isberg utan jacka?
- Tror min kropp börjat få brännskador med tanke på hur varmt vatten jag badar i, onormalt?
- Sover med riskudde (en liten tygpåse med ris som man värmer i micron), tyvärr har jag redan bränt risen typ 50gånger? så nu luktar det bränt skit i min säng MUMS!
- Min familj har planerat att åka till spanien på februari-lovet. Men eftersom jag drömmer om flygolycker och har senaste resan i bakhuvudet så lutar det åt en hel vecka ensam i ett stort hus, fullt med spöken? YÌPPIE!?
- Snart Julafton och på min önskelista står det PENGAR med stora bokstäver.
- Har börjat somna lättare om nätterna, kan bero på att maten jag nu äter består av mindre socker?
- Funderar på om jag ska följa julkalendern i år, fast är väl inte lönt.. Så blir väl ett avsnitt av mysteriet på greveholm varje dag istället "bästa julkalendern ever!".
- Har börjat skriva mina nyårslöften.. än sålänge handlar det bara om mat.
- Känner att det är dags att bruka allvar med bloggen. Men sen upptäcker jag efter en vecka att jag var för lat för att ens starta datorn?
- Vill ha ett par SNYGGA lårhöga stövlar utan klack, men det är lika svårt att hitta som en gratis parkeringsplats i malmö city?
- Upptäcker en ny person varje dag som vunnit ett körkort på lotto och håller nu på att ta död på alla som betalt 15000 för sitt, varför inte liksom?
- Funderat på vad folk tänker när dem är inne på min facebook och upptäcker att jag bara har tre bilder där jag är taggad. Stackars tjej inga vänner?
- Ibland blir man lite deppig när man känner att typ 1person läser min blogg, men är iaf glad att någon gör det!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0