Någon som vill ha en axel eller varför inte en hel bröstkorg?

Blir så himla irriterad.. Först så skdade man pekfingern när man spelade bowling i lördes. Nu är den lika tjock som en stor korv. Sitter man i kassan och är van att använda pckfingert är inte det lika bra med ¨långfingret. Sen detta inlägg tr mig säkert 10min extra nu för mitt finger.

Inte ens lönt att strta upp min nya telefon känner jag, den får vänta tills efter helgen...

Sen ska man ju ut på lördag och hade planerat att jg skulle ha mina pumps. Men eftersom man så KLUMPIGT nog sprang in i foten på sängen SMART!!!! så har man en tjpck korv till lilltå också, GREAT! Så blir nog mammas sandaler om jag ens kan röra mig. Just nu gör det så sjuk ont när jag går att jag snart ger upp och blir hemma.

Ingenting vill gå som jag vill. Nej nu ska jag ner i duschen och sen sova. Har precis ätit för 5 brandmän så nu lägger man välk på¨sig ca. 2 kg till helgen med. Nej nu går jag innan hela bloggen typ får virus.

Kommer jag inte tillbaka imorgon så har jag förmodligen trillat i trappan och ligger mer gips!

HA EN BRA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0