Hur min vecka ser ut?

- jobba typ hela veckan.
- gå ner minst 2 kilo.
- träna så mycket jag hinner.
- no alkohol and cigaretter.

Måste lämna in min dator nu i dagarna vilket jag skulle ha gjort nu ex antal månader med inte gjort. Nu ska jag läsa min mejl och efter det ska jag duscha. Sen ska jag hoppa ner i min helt nybäddade säng och bara ta det lugnt.

Skrev för någon dag sedan att jag skulle bli en ny människa, eller rättare sagt the real me. Men det kommer nog ta någon vecka att hitta tillbaka, but I'm on my way!

Nu ska jag städa min garderob för fick ju vända upp och ner på den igår när buffy skulle låna kläder, haha.

Men vi hörs i dagarna, HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0