Min kropp

Så ni ska ju såklart vara med i allt som fyller min vardag.


Längd: 169
Startvikt: 75kg
Väger nu: 65kg

Jag svälter inte mig själv och tänker inte köra värsta bantningsmetoder. Jag ska börja äta hälsosamt och dricka mycket vatten. Sen får min kropp bestämma var min vikt kommer hamna. Sen min kropp fungerar iaf så att om jag tränar bygger det om fetet till muskler och jag vill inte allt mitt fett ska bli muskler därför trappar jag ner på träningen för tillfället. Inget mer än promenader på långa sträckor. Sen vill jag få bort allt överflödigt fett vilket kommer innebära att jag kanske kommer väga för lite. Men det är inte vad jag strävar efter, ska träna upp mig och börja äta dubbelt när jag väl börjar träna.
Mitt mål är alltså: Bort med valkarna och dallerfettet och efter det träna min kropp och bli slimad. Ska väga runt 60 när jag är klar vilket jag tycker är en normal vikt för min kropp iaf, då ligger jag på ungeför 21. En hälsosam kropp ligger på ett BMI mellan 19-25. Men sen stämmer det ju inte alltid, beror ju helt klart på sin egen kropp.

Jag strävar inte att se ut som kändisar och vara skit smal. Jag vill ha en hälsosam kropp och orka mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0