KÄNDISNYTT!

för er som ej hängt med den sista tiden så kommer här lite kändisskvaller, ni får såklart höra mina åsikter. Sen stämmer inte allt som man hör på nyheterna så ni har det i bakhuvudet.

Blondinbella har blivit brunett.

Jag tycker själv att hon klär i brunt. Tror inte blondinbella förvinner för att hon nu är brunett. Nästan lite kul att hon färgar det brunt, dem flesta som är "storbloggare" är ju blondiner.

Zlatan är klar för barcelona:

Kul att någon lyckas nå sina mål, sånt som får iaf mig att vilja kämpa ännu mer för att nå mina egna, Han var hemma i sin villa i malmö förra veckan, en hel drös papparazzi stod utanför, tänk att det finns papparazzi i lilla malmö.

Britney Spears drog upp Natacha peyres kille Dhani på scenen under sin konsert och körde en lappdance för honom.


Britney Spears åker inte bort från min lista på ett bra tag. Att ta sig från skiten till där hon är idag är för mig en förebild! Tänk vad papparazzi kan totalt trycka ner en kändis, enough is enough!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0