ensam hemma.

just nu är jag helt ensam hemma och jag hatar det. Planerat att gå ut med hundarna sen klockan 6, men eftersom mina föräldrar stack vid den tiden har jag ej vågat. Vågar ej gå ensam ute när det är mörkt. Såfort man möter någon får jag typ panik. Om inte vårt samhälle hade varit så osäkert så hade jag vågat men efter allt man läser i tidningarna och hör så är det inte konstigt att man blir rädd.

Så nu har klockan blivit 9 och mina föräldrar har fortfarande inte kommit hem och jag sitter här i min ensamhet. Utan våra hundar hade jag nog varit livrädd inomhus också, klart det är läskigt men med exakt alla lampor tända/datorn/tvn och telefonen precis intill mig så känns betydligt tryggare.

Sluta med allt ont och ge mer kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0