inget att säga.

Det var ett tag sen jag skrev och har väl inte speciellt mycket att säga så istället för att skriva en fet uppsats som allt så kör jag en snabb lista:

- varit på slagt ett ex antal gånger.
- varit på deep.
- varit på crown.
- festat alldeles för mycket, japp!
- varit full och mått skit.
- inte varit mig själv alls pga att jag mått skit och stängt in mina känslor.
- shoppat lite.
- jobbat lite.
- äntligen varit på ........ ;) WIHOOO!
- familjen har bokat resa till egypten, vilket innebär semester hemma / jobba ihjäll mig.
- Nyårs ångest som till slut fixade sig (hoppas jag).
- Köpt julklapp till pappa, edvin och nu är det bara mamma, jenny kvar (Y) grejjjjt!
- gått upp 3kg i vikt för att det inte finns några köer på willys.
- pressar mig själv till 1000 på att jag ska lyckas gå ner dessa 3 kg innan nyår, in my dream.... 
- Syrran och mamma har pyntat julgranen och nu luktar det gran i hela huset, allergi amen tjena!
- Kollat alla paradise hotell avsnitten på tv6play så nu är jag besatt?
- ska köpa one tree hill säsong 6 men är snål och väntar till mellandagarna. 
- ska fira jul hos våra kusiner i veberöd och hela tjocka släkten ska dit, grejjjjt!
- tappade min iphone i golvet igår och där låg han upp och ner... bad till gud fem gånger att han klarat sig och jag tror gud lyssnade, TACK <3
- Inset att jag är tillsammans med världens bästa kille! <3
- lekt i snön med edvin (eller retare sagt så lete jag ensam).
- jag älskar JULEN <3
- mindre än 2 veckor tills jag och edvin har 2 år!
- från och med 1 januari så ska jag och älskling HÅRD träna!
- inset att det finns så många fler trevliga människor i vellinge än jag trodde.

Nu får det vara nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0