Fick mig nyss ett gott skratt...

när jag ringde pappa för jag behövde smink som jag glömt köpa. Så sjukt ball att höra han stå och leta efter något som han inte har någon aning om, HAHA! Han frågade nog 500 frågor och sen får vi väl se om han lyckades ta rätt när han kommer hem :-) stackars pappa.

En annan kul grej är att pappa gått ner 16 kg! Vill ni veta hur han gjorde?
- röker 1 packet john silver filter om dagen.
- dricker 1,5 l coca cola.
- dricker 10 koppar kaffe.
- äter en stor korv/mos/och alla diverse tillbehör.
- kommer hem och äter något riktigt onyttigt!
- äter 5 kakor.

Så följer ni det så kanske ni också lyckas :-) den dieten fungerade inte på mig märkte jag när jag 3 dagar senare gått upp 3 kg!

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0