Varför tänker jag alltid på mat?

såfort jag inte har något att göra så tänker jag på mat. Så fort jag är ledsen eller sur så tänker jag på mat. När jag är jätte glad så tänker jag på mat. när jag tränar så tänker jag på mat. På kvällen innan jag går och lägger mig tänker jag på mat. såfort jag vaknat så tänker jag på mat. Ibland drömmer jag om mat. När jag precis har ätit så tänker jag på mat. Såfort jag går förbi kylen så tänker jag på mat. När jag shoppar så tänker jag på mat. När jag jobbar så tänker jag på mat. När jag går på bio så tänker jag på mat. Resultatet är att det ända jag tänker på hela dagarna är MAAAAT!

Tror jag har en matsjukdom, I need help!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0