Tyvärr så blir det nog bloggpaus igen....

Mår tyvärr inte alls bra. Jag måste ta tag i mitt liv känner jag och vill inte denna bloggen ska handla om massa gnäll. Som det står på bloggen "if your not happy do something" så det är just precis det jag ska göra nu. Jag måste lyckas nu, det är nu det gäller. Så det blir nog inget blogg, får se när jag känner för det, så fort jag är på bättringsväg. Jag är inte mig själv och om jag nu ska skriva om mig själv måste jag först hitta tillbaka till my life.

Från och med imorgon börjar mitt nya liv och så fort jag börjar få i ordning på mitt liv så lovar jag att skriva.

Ha det bra så länge! <3

Who am I? Were am I?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0