LOVE USA


Har precis lärt älskling hur facebook fungerar så nu kan han det. Inte för jag kan allt, aldrig varit speciellt aktiv där. Nu ska jag snart gå ner och se om jag kan hitta något snaks. Edvin vill ha läsk men det kan han nog glömma, så får nog bli pärondryck. Imorgon ska jag jobba, fast inte om jag har denna huvudverk för det pallar jag inte. Sen ska jag med Pernilla på möte så hon kan åka till USA någon gång!!! Får spel på den tösen, hade jag haft den möjligheten hade jag tagit första bästa plan och iväg! Tänk att bo i USA ett år och bara ha fett skooojj, vem hade tackat nä till det? Fast OM Buffy nu åker, klart det kommer bli tomt här hemma. Men bara att veta hur kul hon kommer ha, gör mig glad. Sen få höra allt som händer ska bli spännande. Ska jobba my as off och ta mig en biljett och hälsa på, om jag nu vågar ge mig upp i ett flygplan igen. Men det tar vi en annan gång.

Men nu ska jag mysa med älskling, hörs imorgon!

HUG

Kommentarer
Postat av: - H*

- najs ju !

2009-08-02 @ 21:44:37
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0