Jobb eller inte jobb det är frågan?

Vet inte riktigt hur jag ska göra med jobbet faktiskt. Chefen frågade om jag kunde jobba nästa vecka och jag sa ja. Men nu när jag tänker efter är nästa vecka sista veckan sen börjar edvin skolan och vi kan inte sova över länge längre :( så funderar på att skjuta upp det tills veckan efter då det är malmöfestival. Lär ju ändå inte vara där hela nätterna långa direkt.

Tänk om man varit en panda och bara satt och ät gräs hela dagarna, fan vad jäääst!
(tänkte lägga upp en bild, men går tydlöigen inte lägga upp bilder på pandor)

Sen får jag sån ångest när det är sånt här väder. Har inte jobbat nu på 4 veckor och då sög vädret. Sen nu är det skit fint, taskigt! Men tänker inte jobba mer. Men nu ringer älskling så skriver strax!

HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0