Jag just nu:


Kom nyss hem från en runda i stan eller jägersrocenter retare sagt. Nu sittter jag här och funderar på vad jag ska äta till mat idag. Annars så gick turen till tatueringsstudion bra, det var mycket fint och det kommer säkert gå bra. Lokalen ligger i eslöv, edvins bror fredrik bor utanför så det är väl därför. Edvin ska ju tatuera sig snart, en grip på överarmen, kommer nog bli skit snyggt. Bilder kommer ni såklart också få se här på bloggen när det väl blir av.

När vi kommit hem till edvin så pös jag in till stan en snabb sväng. Ville hitta något slags puder jag kan lägga på brunkrämen och jag fann ett transperant pudder från max factor (ett genomskinligt puder). Det gör mer så man inte ser så glansig ut. Jag får ta så mycket brunkräm för att täcka alla mina fräcknar och därför hoppas jag nu att jag inte behöver den mängden och att pudret gör så min hud ser len ut.

Har alltid undrat varför vissa använder så mycket brunkräm? Själv gör jag ju det bara för att täcka mina fräcknar. Ge mig en timme i solen och jag ser ut som en kopia av en prickigkorv. Men hade jag inte haft fräcknarna hade jag varit naturel. Men nu senare år när jag började gymnasiet har jag slutat bry mig. Innan kunde jag knappt visa mig utan smink. Nu kan jag visa mig betydligt mer. Mest jobbigt är det att visa sig för dem som aldrig sett en utan smink utan bara med massa brunkräm. Men jag lär mig med tiden, i framtiden kanske jag lägger av med allt smink och blir prickigkorv istället? who knows =)

Finns ju annars en annan utväg som kändisarna använder. Bleker bort fräcknar, kanske något man borde pröva? Inget jag är sugen på nu iaf, vet inte ens om jag vill vara helt fräcknefri.

Megan Fox har blekt bort fräcknar för att få mer skådespelar jobb. Men jag tycker att megan är lätt en av dem snyggaste skådespelarna i världen. En av dem kändisarna jag kan bli avundsjuk på för hon är så jävla snygg!


HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0