I'm probably back!

Det har hänt så mycket den senaste tiden och har inte haft möjlighet att komma in och skriva. Men nu så har jag nog tid, iaf en stund om dagen hoppas jag.

Vad som händer i mitt liv just nu? Jag jobbar 8 timmar/dag. Ledig på helgerna förstås men då spelar oftast edvin match och så blir det ju det såklart. Sen nu är det malmöfestival och då blir det en del där med.

Så nu måste jag alldeles strax dra för ska upp tidigt och måste sova mina 8 timmar vilket jag gör varje dag.

Det blir såklart mer tid imorgon, inte lika mycket idag. Varit på burlöv center med mamma hela dagen så är helt slut.

Detta blev väl igen direkt b början, så säger väl att det börjar imorgon.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0