Home again!

Nu har jag varit på möte med pernilla. Så nu om hon kan fixa sitt körkort snabbt¨åker hon redan i oktober och blir borta ett helt år, ska hålla tummarna. Sen fick jag reda på att flyget kostar ungefär 4000 så då kanske man kan sticka dit och hälsa på också, ska fanatamejj jobba satan!

Hade jag inte varit tsm med edvin hade jag stuckit direkt, tänk vad kärleken hindrar en till mycket. Nej jag är glad att jag har min lilla korv <3

Nu väntar jag på käk och imorgon börjar bantningstiden! Nu ska jag ner till mitt mål innan augustis slut, om jag inte klarar det ska jag cykla till stockholm! Nej usch vad jag snackaer, fast hade ju varit rätt najs haha. Om min mamma kan få tummen ur röven så ska vi iaf åka och handla cyklar så jag kan cykla överallt istället för att köra.

LOVE CYKLING! <3

En sådan här vill jag ha:
ehh hittade ingen bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0